onsdag 2 november 2011

Dagens fynd

På väg till Lindex för att köpa ett hårband jag inte köpte senast då jag tyckte det var lite dyrt,men väldigt, väldigt fint gick jag förbi folk som sålde saker/pyssel/stickat och virkat. Där, där låg ju det perfekta hårbandet! Sju euro ville damen ha för bandet hon gjort, det blev en deal! Färgen är kanske inte det met smickrande då man är blek och har påsar under ögonen men det gula piggar upp mitt inre och jag blir glad var gång jag ser det. Tydligen kan man dessutom ha det som halsduk/halsvärmare också om man vill ha en vanlig pipo på huvudet (jag har ju en gul stickad pipo med en liknande blomma på så de passar ju fint ihop dessutom!).
Mamma neeej, inte fota bandet, fota lastbilen här!! Lastbilen!  (besparar er den bilden men för intresserade var den vit ;) ) 

4 kommentarer:

  1. Snyggt och en bra deal. Jag hade inte kunnat få till det där bandet... Duktig dam!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte sticka virka så jag är tyvärr beroende av duktiga damers kunskaper. Jag vet ju att redan garnet är jättedyrt (äger en hel del själv som väntar på att någon guru lär mig), tiden hon gjort den på vill man ju gärna betala för också! Så jag tycker detta var billigt för nåt så fint! :)

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du hittar grejer och prövar på. Du ser ju jätte fräsch ut!

    Själv är jag nog lite tam och trög vad gäller kläder. Bryr mig inte riktigt, har tappat helt någon stil Men som min man säger...allt duger här på udden:) (läs : ha på dig vad du vill, men byt då vi far bland folk)

    Skulle önska att jag fick ork/intresse för en uppgradering av garderob...men det kommer väl:)

    SvaraRadera
  4. Jag följer min egen väg. Stilen varierar från dag till dag enligt humör och färgerna matchar inte alltid. Men vad gör det bara man inte fryser och blir våt.
    Försöker dock satsa ens lite ibland då vi rör oss nästan dagligen i bussar och går till butiker och till skolan, en massa folk hinner alltså himla med ögonen på vägen om det vill sig illa. ;)

    Fräsch. Hmm. Jag tror belysningen var passligt dålig så att inte de svart-lila påsarna syns SÅ bra. ;) Men tack!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)