söndag 6 november 2011

Halloween

Ja den har väl varit och farit egentligen. Men jag hann gröpa ur vår pyttepumpa ,som av någon anledning dessutom var stenhård i år, först igår. Jag gjorde den också  snäll.


Den fick lysa upp vår balkong ikväll då de små gästerna var på besök.

Den lilla typen under fick åka iväg till mina föräldrar, helt själv, för första gången medan här var partaj. Tur det dessutom, han sku kanske inte ha överlevt galningarnas framfart...
Jag som var smått orolig över hur den smått  blyga (ibland alltså) pojken sku klara sig hade inte behövt vara det. Han hade trivats hur fint som hellst, antagligen bara lycklig över all uppmärksamhet han fick, bara han.


O oj så jag sku önska mig ett såhär stort matbord. Ett kök det bra sku rymmas i står högt,högt, på önskelistan likaså. Tänk att inte behöva troma ihop allt på ett löjligt litet bord. Så härligt, så hemtrevligt på nåt sätt. Vi hade alltså lånat ett extra bord av mina föräldrar för att få de små pojkarna att rymmas och äta.

Vi vinkade glatt till varandra över det långa bordet imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)