lördag 5 november 2011

Hilfe

Försöker fundera ut vad mitt skåp har att erbjuda till galan. Detta fastnade jag för. Kanske endå bara med svarta strumpisar (äger dock inga sådana,därav dessa blommiga) . Men är det mera skrämmande halloweenhäxan än bloggalsmaterial?
Klänningen har fina svarta "blomränder nertill som dock inte riktigt syns på bilden. Vänligen ignorera typen som hoppade framför kameran då jag bad Tripp fota mig.

Sambon sa att jag påminner om Melia från Xenoblade. Det var den finaste komplimangen han kan ge tror jag. Själv är jag nu inte helt såld över likheten men,men...  

6 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut. Med ett par svarta strumppisar, svarta klackar och kanske "sotad" mejk kommer du att platsa på röda mattan närsomhelst! Äsch, det ser illa ut med mitt kommande i år, men det hjälps inte.

    SvaraRadera
  2. Jättefin blir du :)Haha..ja det är roligt hur de små typerna nog kan hoppa med på bild när det inte är meningen, och annars kan det vara svårt att få dem att fastna.

    SvaraRadera
  3. Tackar för kommentarerna. Tänkte redan ta bort hela inlägget då jag blev så osäker..
    Svarta klackskor.. Hmm. Tror jag måste försöka hinna med en loppisrunda inom kort. Detta är det första par klackskor, ja eller klacksandaler jag ägt. Hade tänkt mig en ljuslila klänning först därav färgvalet. Men som tur är det ännu lite tid kvar. Tänker Nadja komma?! :) Synd att vi inte ses Linda!

    SvaraRadera
  4. Superfin är du! Om du får klänningångest kan jag kanske hjälpa. Vad har du för storlek?

    SvaraRadera
  5. Jag tror faktist inte jag "vågar" komma :)

    SvaraRadera
  6. Linn, vet du hur obekvämt DET är att skriva ut?! :D Ska vi säga 38 eller 40 på kläderna, 38 oftast på fötterna.
    Nadja, nå,nå, vågar jag så vågr du! Jag har inte ens varit på bröllop på över 8 år, INGA finare fester efter det. Så detta är SÅ utanför min bekvämlighetszon...

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)