onsdag 23 november 2011

Bloggbarnen

Det har ju talats lite i frågande stil om hur det kommer att gå för de stackars utsatta barnen. Bloggbarnen. Hur deras framtid ser ut.
Nå en sak är rätt säker. Trapp kommer antagligen alltid att ställa sig så han syns på bilderna som tas i framtiden. Han blev purken som bara vad då jag försökte fota mig själv och inte honom ikväll.

Köpte en klänning från Fida men böjde mig med den först hemma...
Säg, märks det att jag lagt en svart kjol under? 

JAG, BARA JAAAG ska synnas på bilden!!  

och så funderar vi på hur många gånger i dagen man hamnar tvätta fyraåringens glasögon 

5 kommentarer:

  1. Den här klänningen ser ju helt fin ut. Annors har jag nog två, kanske för långa??, som du kunde prova. Skulle kunna komma över någon förmiddag så får du testa, annors så kan jag ju vara publik då du mannekängar dina klänningar:)

    SvaraRadera
  2. Tror det får bli den eller en annan jag har ifall jag hinner sy om den (den har för kort övredel för tillfället). Undrar bara om det är opassande att ha tropiska blommor,fåglar och ananas på vintergala. :/ Annors tycker jag den är väldigt fin. :) Du tänker inte komma?! Du är ju sgs. bloggare då du är så duktig på att kommentera!

    SvaraRadera
  3. Oj, det skulle vara en kategori, aktiv kommenterare ;) Nej, kommer nog inte fast det skulle vara superkul. Min kusin fyller år då om är gumor åt William.
    Men klänningen går nog bra, inte behöver det ju vara ngt vinter tema. Har två små svart om du får panik, en med lite dolda paljetter ;)

    SvaraRadera
  4. Kanske vi annors bara borde träffas någon gång? Om här tex. någongång sku vara så städigt att det sku rymmas in folk. ;) Man kunde ju gå ut innan i parken eller nåt, om vädret sku bli mänskligare nåt tag. Vet ju inte riktigt var ni bor, men tar det länge att köra till Vik? Visst var det ju så att ni har bil till förfogande? :)

    SvaraRadera
  5. Skulle passa bra. Vi har bil till förfogande och inte tar det så länge till Vik 25min på sin höjd. Skulle gå bra någon dag att vara ute i något så lyx som lekpark ;) Här finns bara berg och skog :)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)