onsdag 23 november 2011

Pensionärerna och jag

Ja eller så kändes det imorse, tio före nio då jag stod utanför Waltteris loppis för första gången. Två utländska, lite på trettioåringar stod där nog faktist också men annors var nog åldern i kön där kring 60 ungefär.  De har öppet på onsdagar också förutom på veckoslutet och på onsdagarna kostar bordet bara fem euro.
Det var nog inte så fint,stort och bra som jag hört. Hittade verkligen inget ens ditåt som jag sökte (alltså galaklänning och skor) men kom endå hem med en hel del smått och gott. Dessutom träffade jag en gammal bekant som sålde där och det var roligt att prata en stund innan jag måste fortsätta mot (vad som nu verkar ha varit den sista gången) familjerådgivningen. En trevlig morgon hur som hellst!

Vi har till exempel en ny kökslampa 

Jag hittade en superfin väska. Kolla detaljerna! Liljor, vallmo, tulpaner, fjärilar, sländor och insekter bl.a. 

För en gångs skull fastnade det också en hel del blingbling och så en liten pengapåse i ljuvligt tyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)