söndag 13 november 2011

Skumpetiskump

Det är inte ok att vara så trött att man glömmer byta om till sport-bh från amnings-bh då man drar sig ut på en springtur.
Jag valde nog att springa bara en lite kortare rutt runt ängarna, nåt under fyra kilometer kanske.Både för skumpandet och mina arma fotvrister som bara inte vill bli bra.
Kände bara att jag måste röra på mig lite, det har varit några dagars paus och idag åt jag så enorma mängder, jättegod mat, hos mina föräldrar.
Ibland tänker jag förresten det kunde vara roligt med nåt som mäter rutten man springer/går av sig själv, som tex. nån smarttelefon, är för lat för att börja mäta efteråt själv med nåt program på nätet.

4 kommentarer:

  1. http://kuntoplus.fi/reittisuunnittelu har en sida där man kan mäta sina sträckor kartan är nog uråldrig som dom har där men den fungerar :)

    SvaraRadera
  2. Oho, det blev ju över fem kilometer då. :) Kändes inte alls lika illa då det var sandväg istället för asvalten jag brukar springa på (avskyr asvaltspring!). Har brukat använda kansalaisten karttapaikka men denna fungerade kanske lite smidigare. Men jag menade egentligen att det sku vara roligt att bara ha nåt i fickan som mäter sträckan. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag brukar springa x antal minuter, och skita i hur långt det är :)

    SvaraRadera
  4. Jag har sidu ingen klocka heller. ;) På handen alltså. Äger ingen.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)