tisdag 15 november 2011

"moroten"

Sambon var till Kampen,alltså in till stan, ikväll för att gå på kaffe med sitt ex. Mitt huvud räknade mycket fort ut vad där finns som vi inte har här i närheten, Arnolds donitsar. Informerade om denna underbara nyhet och hem kom han med en låda underbart goda donitsar. NAM!
Men! Jag tänkte på inkommande klänningsköp och bestämde mig för att fört springa en tur, innan jag fick hugga tänderna i en. Tänk vad duktigat av mig, eller vad. *blinkblink*
Idag lade jag pulsklockan på för första gången på säkert tre månader. Hur högt ska den månne egentligen ligga, vet inte ens det. Pulsen brukar ligga på 160-180.
Det var nog tungt att springa. Men jag tänkte på priset jag sku få och kämpade. En fem kilometer ungefär. Men snart får jag nog söka mig till läkaren med dessa vrister/vader. Har nu haft benvärmare på de senaste gångerna, kanske har det hjälpt ens lite, men benen mår nog inte bra tyvärr.  snart kommer dessutom snön igen och de blir ännu mer ansträngda. Oj,oj.

Om det var värt det? Att springa alltså, för att få äta den syndigt goda fettringen, absolut! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)